Subscribe Twitter

Saturday, January 22, 2011

S E R E M B A N ;

AWWWW ;) ehe. holaaaaaa :D today is a great day! awesome.okay, aku gila seket hari nyhh sebb hepi gila dapat lepak dengan org yg rapat gila dengan aku, since dulu lagy all together, susah senang sama sama ;) mana  nak dapat org org mcm nyhh wea? aku sayang kott dorang ;)
first, EKA ;) umo sebaya dengan aku tapi aku panggil ea ; ka eka ;) sebb kitaorg nyhh da mcm adek beradek , rapat gila vavy ahh,  dia caring pasal aku, sanggup buad ape jea, dia jaga aku n aku jaga dia, dah macam TWINS ;) aku an dia banyak persamaan , tuh sebab mmg ta boleh terpisah . hue ;) sayang sama ka eka weyhh. hope gila sampy bila bila aku an dia jadi bestie,twins and sisters :D haha. aku kalau lepak an eka mmg ta egt lah org sekeliling, tabiat kitaorg mmg akan pegang tangan sepanjang masa, and suke pelok pelok ;) bukan lessy okay? hue. aku mmg hepyy bila lepak an dia, banyak dah dia tolong aku, and bila dia susa aku try tolong dia . kalau boleh aku pun na dia hepi , ade good life, dia baek, aku tahu. even eka memang ganas sikit, taiko ;) , sama lhaa jiwa dia an aku, kitaorg suka nampak mcm perempuan, like girls, sape taknak kan. tapi dalam haty nyhh . still jiwa kering punya. gaduh gaduh. pijak2 betina ke memang febrets kitaorang lhaa tuh ;) kesaa ape en, da gampang crek pasal, nak diam mmg tak dapat lhaa, pijak jea senang. hue :D ahakss, sepanjang aku an ka eka nyhh, bole kira laa bape ramai betina carek pasal , ape lagy. together gether an eka pi carek. hue, kenangan indah uhh ;) lagy satu bab bab merempit pulak :D dulu ade moto aku mmg mcm jantan laa, mana rety duk ruma ;) kua pagy blek mlm , kena mara juga an mama tapi pastu lama lama dia da mls nak marah , HAHA. aku paling suka merempit an ka eka ;) haahaa. aku salu rider sebab eka tade lesen, so mana mana pergy conferm laa dia setia menemani aku jadi pembonceng ;) and takkan lupa febrets drink kitaorg yg sama ; SOYA! haha. kitaorg suka beli air soya .have fun dengan dia. macam2 lagy kenangan yg best best gila an dia, suma aku takkan lupa. sayang sama eka :D 
next, pasal abang PIJIE , hue. nyh laah abg aku yg salu support ape je yg aku buat ;) dia mmg rajen deal lepak2 nyhh. dulu aku tyap minggu ade kat seremban, tusyen sabtu ahad, so , pas tusyen aku unn lepak an dorang lhaa kan ;)haha. abg an ka eka salu ah trun teman aku sabtu ahad kat semban , tuhh sebb kitaorg da mcm addek beradek dahh. kesah2 pasal aku sume abg tahu, ka eka punn sama. uhh yg tak boleh renggang ;) dulu abg salu buadd aku epi sbb aku kan stil tertekan sbb pyaw. so, abg yg salu bg aku nasehat n support tuk aku terus ketawa dlm hidup nyhh, abg aku nyhh hitam manis orangnye ;) tapi aku suka tengok bdn dia lhaa time pkai tshirt fit o kmeja, even dia kurus punn, aku minat ahh tgk ;) dia punn baek wooh, suka blnje aku mkn n minum . dia unn caring en, aku un salu bawak moto 125z dia. salu kat pedas, uma ka eka park moto aku, pastu rider moto dia, la tak punn, time kat seremban, salu rider jugak moto dia dari term and jalan2 an mbe mbe laen, aku rider ka eka.abg mmg baek laa, jenis tak kesahh punn.dia kalu susa aku tlong, lau aku susa dy tolong, bab duet mmg sy tak perna berkira an aku.dia suka buat org laen eppy ;) byk dah dy tolong aku en. sayang ah an abg aku nyhh, aku respek ahh dia.kalau bole na jugak keep in dn abg pijie sama dgn ka eka. ABG! kau terbaekk wookkkk! :D

hue ;) sedapp pulak story pasal dua kesayangan aku nyh kan ;) haha. ahakss, yg len len punn kaum aku ,rindu dorg, ade yg still kat sini , ade yg tah mana hilang . M I S S;  pijoy, abot, banglang, bangchik first , bangchik second, napi , sireh , bang munchung [daus] n kaum kaum budak pedas ;) korang mmg kawan yg cool lhaa ;) even jauh n lama terpisah , korang still egt kawan kan ;) great guys . ! 

0 idea hot stalker ;):

Post a Comment