Subscribe Twitter

Sunday, January 23, 2011

been tested!

wallah! ahah. now, demam tapi mcm gila! hmm. mcm mcm masalah malam nyhh. tension giler laa! hmmm. adek aku; PIKAH, dah break an bf dia pulakk, nanges2 sampai lukakan tangan. ya allah, sia sgt kat dia. aku sayang dia . taknak la bnd buruk jadi kat dia.hmm . aku harap dia akan okay , sooner, as soon as possible. -.-'' , then, ade probs an kaka noni pulak! adoi. dia tacink an aku an kaka hani, dy egt aku an ka hanie ade rahsia yg tak boleh dia tau. hurmm. lagypunn maybe aku an kaka hanie rapat, dia pke kitaorg abaikan dia.and dia terasa mcm mcm :( aku taknak ahh ade salah faham cmnyhh. aku sayang ka noni n ka hani. aku taknak hilang dorg! hmmmm. ouhTUHAN, tolonglahh, jangan pisahkan kami bertiga :( aku sayang mereka. ouh ! sakett gila kepala aku bhai! nak matyy lhaa wey! aku dah ta tahan nak helang org org yg aku sayang , aku perna kehilangan dulu, perit gila! ta larat da! YA ALLLAH! KENAPA KAU TAK CABUT JEA NYAWA AKU NYHH???! AKU DAH TAK LARAT YA ALLAH! seksa sgt hedop aku nak heppi! sume org alwess heppy dgn org org tersayang! tapi aku ??? semua yg aku nak aku dapat. tapi dari dulu lagy, kaseh sayang yg benar benar, tak pernah aku rasa.napa hedop aku cmnyhh? sebab aku bukan hamba yg solehah? selalu langgar perintah allah?? hmmmm. kenapa lhaa aku perlu dapat ujian semua nyhh.! hmmmm.

0 idea hot stalker ;):

Post a Comment