Subscribe Twitter

Tuesday, January 25, 2011

hari penadd .

waccca! HAHA. eyya coming! hue. penadd pulakk, adoi.haha. btw, im so heppy lhaa kan, harini 25/1/2011 , eyya lulus QTI :D awww. AHHA. ramai ta percaya baru dua hari pergy drive kereta tapi dah dapat lulus QTI :D awwww. takde ape2 petua punn , just kena YAKIN! percaya yg suma benda dalam dunia nyhh tiada yg mustahil . kena ade keyakinan yg tinggi lhaa okay semua ? :D baru semua kerja boleh jadi tahu :D HAHA. btw,abg man yg aja aku bawak kereta tuh a.k.a yg uruskan segala hal pasal lesen, tangkap feeling dgn aku pulak , aku bukan ape, aku tasuka ahh cara dia mcm tuhh kan,dia pun da ada bini, tenga pregnant pulak. ya allah! na marah , na maki serba salah sbb dia yg aja aku , hurmm. na biarkan nnty lebeh2, tuh lahh aku harap sgt cepat2 la selesai lesen aku nyhh, aku da ta larat nak tanggung dosa. aku mmg benci suami yg mcm tuhh. hurmm, ape punn aku respek dia , dia org atasan aku , and plus, satu adek beradek dgn aku, kami buda kucing , SEKATA , aku taknak buad hal . hmm. harap2 selesai la hal nyhh nnty. AMIN...... haaa. esok da start keja ! HAHA. heppi jugak lhaa kan :D haha. hope aku okay ! HAHA . doa doa kan lhaa . alhamdulillah!  

0 idea hot stalker ;):

Post a Comment