Subscribe Twitter

Friday, January 7, 2011

go go girl! ;)

heh wassup ! haha. budak kecewa nyhh semakin kuatt wayang ;) haha. perlulah tunjuk eya kuat.hehe. btw, sgt gila bila dikecewakan nyhh.tapi now, nak nanges punn tak boleh nak kuar airmata. sebb hati dah terlampau sakett. terasa menusuk kalbu wooh. its all damn dude. ;) haha. btw, aku ade sorang kawan yg aku syg,. EIYA a.k.a shafirah ismail. aku syg dia. dia pun alami mcm ape yg aku alami jugak . aku kesian tgk dia. ein ta habes2 nak saketkan hati dia. lau aku ade power mcm X-MEN wolverine tuh, aku da bunuh mamat tuh! menyakitkan hati jea lah. tak habes habes na buad eiya nanges. haissshh. wtf lah laki ni. CHOYY ! btw, rindu sgt kat eiya. hope dpt lah nnti aku jumpa dia. nak lepak sama dia. i miss her lols. ape punn jadi, aku tetap ade untuk support dia, hanye dia kwn yg faham ape aku rasa n aku faham ape yg dia rasa. ikutkan hati aku an eiya, nak je bunuh dua dua mamat yg ANNOYING sgt. tapi i knw, she still love ein. n i do love pyaw. CRAZY! wowo! but, its all about love. hmmm.. haha. boooooo~ babe, gila cuak nak ambik lesen nyhh, OUHDAMN! gila la. aku taknak fail doe. tak larat nak repeat kott. wasting ouh, baik aku beli brg ke mkn ke ape ke dgn duet tuhh.haha. btw, aku akn cuba lahh buatt terbaekk. bhaahaa. CHAIYOK CHAIYOK gurlss ;)
ein and eiya
aria and amir ;)
SEMUA DALAM KENANGAN BABE :( SO AWFUL . but, deep inside eiya n aria soul , we do love them. ;) a lot. but, it doesnt change anything. sorry :(



0 idea hot stalker ;):

Post a Comment