Subscribe Twitter

Monday, June 20, 2011

teeeet teeeet :D

heyyy beby ! thumbs up! haha ,
MONDAY :D like wise , duduk ruma ;)
apa buad? buad keje lhaa ayam ;)
ahaa, knw wat?
amey ke KPTM kl. woooo, so aku cari kolej lain jea laa ;)
elok laa dia na sambung belaja, WELL DONE kawan ,
SEMOGA BERJAYA ! :D
ahakss, yesterday i went to pagoh,Muar.
met up with atok mail and uncle nasir . FINALLY.
hee :D
na cerita lhaa nh , teeet! haha
patut laa baba sakit teruk . buatan org rupanya ,
ehh bukan orang laa, BANGSAT suda .
ya allah , sakit sgt aty aku .
tuhan jea tahu cmna berapi rasanya dengar kan ,
heyy come on la anak mna weyy ta saket kalau org buat ayah mcm tuh kan,
sumpah weaa, takkan tenang hidup si bangsat bangsat tuhh ! FINE!
mmg aku perempuan,tapi not a regular one .
kalau aku tahu sapa buad , masyallah ! taubat laa sebelum aku sampai,
rasa nak membunuh tapi, biar tuhan balas ,
sebb tuhan balas berganda ganda dari apa yg lahanat semua tu buat ,
setahu aku bukan orang jauh , dekad jea rasanya ,
sebab buad ?
D E N G K I . babi lhaa . sangat pukimak ,
apa yang nak dengki dgt ? bukan ayah aku datuk pun .
memg semua kemudahan ada tapi tu berkat kerja keras ,
bukan senang senang petik daun kat pokok la cibai!
1 2 3 , haa . kali ke 3 hanta la balik! apa salahnya ,
nak sangat test power kan? siapp siapp . tunggu duduk dulu ;)
dari dulu punn memang da banyak kali baba kena.
tapi kami faham mungkin semua dugaan hidupp. sabarlahh ,
mana tahu ada yang lebih baik nanti , hmmm .
sekarang otak aku da blank.
sampai bila doe nak macam nh.
aku tahu aku tutup haty aku, keraskan haty aku .
semua bersebab bukan saja saja ,
aku dah letih dengar ' ya, kau cari la orang lain'
heyy, cakap senang laa wea, aku bukan mcm org lain laa.
aku dah cuba , sumpah aku da cuba , TAK BOLEH!
terlalu banyak penderitaan buat aku jdi pendendam .
hidupp aku takkan macam dulu , kering untuk aku .
jangan semua ingat wa senang mau mampos la barua ;)
apa punn , hidupp perlu diteruskan ;) heppy semua ,
CHILL laa, aku okayy ,
semalam jea rasa nak MEMBUNUH!
haha , semoga allah lebih memberkati family eyya :D
A M I N .

0 idea hot stalker ;):

Post a Comment