Subscribe Twitter

Wednesday, June 8, 2011

bila semakin gemuk ;)

wooooihh ;)


haha , heyy buddies . lama ta updte suda.
now suda dapat lappy baru . baru bole online . haha .
sebenarnye malas  sgt nak menaip nh , lenguh la tangan aku nh ha hahaha , sewel ,
harini dah 8 june , hmmmm .
aku maseh di sini , macam dulu (kesiannn )
haha ;) seronok sangat ke aku tgk orang bahagia ?
memang patot la aku bahagia tgk kan .
takkan la nak sedeh tgk org heppi , OUH FUCK!.
tuh org lain bole la nak jadi bluffer mcm tuh ,
mmg lha betul suka atau tak kita kena trima takdir rite?
haha . takdir aku memang GILA .
sakedd otak aku 24/7 hours a day ,
ntah sampai bila nak jadi tough pun aku tatau ,
aku da try kan , its so hard , macam nak mati aku rasa ,
AKU BENCI LELAKI ITU , yappp ,
itu aku selalu cakap, mmg bukan kyataannya .
aku mesti blah jauh jauh jauh dari dia kan . and i will ,
maybe somedayyy :((
tapi entah lah , orang selalu cakap aku nh kuat .
like wise, ayat nhh la kan ;
"aku ta tau camana kau boleh tahan la ya , kalau aku lah tah apa jadi agaknya "
then, aku cakap la ; apa mampu aku buat kalau dah CINTA   :)
susah rupanya hidupp kan kalau macam nh ,
aku da cuba tuk lupaa dia ;) tapi . IT's not working beby ,
ada satu malam tuh , online sampai pagy kan.
then aku tataw na buad apa da na offline ;
just checkout page dia and look up his picca ,
tengok satu satu dia pose dengan awek dia . ; perghh!

my tears falling down ! so fast like a river flows :(


gila kan aku ? memang aku gila .
sebab aku sayang lelaki yang bukan milik aku ,
tapi . hmmmm,
aku na sangat cakap depan dia ;
amey ' i love you so much ; and n one could replaced you baby . hmm . 
tapi tuh semua hanya dari jeritan dalam , aku ta mampu na laksanakan , :(
know what ? aku rindu , rindu dengar ; he says " i love u so much baby :(
dulu setiap hari aku bole baca, aku dengar dari dia .
tapi sekarang itu bukan untuk aku  , 
bila aku terkenang teringat , pasti menangis dan terus menangis , without knowin that im cryingg =='
i got some lyrics which explaining my own feeling ;)
menunggu sesuatu yg sgt menyebalkan bagiku
saat ku harus bersabar dn terus bersabar
menantikan kehadiran dirimu
entah sampai kapan aku harus menunggu
sesuatu yg sgt sulit tuk ku jalani
hidup dalam kesendirian sepi tanpamu
kadang kuberpikir cari penggantimu
saat kau jauh di sana ...

* walau raga kita terpisah jauh
namun hati kita selalu dekat
bila kau rindu pejamkan matamu
dan rasakan a a a aku 
kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh
terhapus ruang dan waktu
prcayakan akan kesetiaan ini
akan tulus a a ai aishiteru ..


kalau la aku dapat nyanyi lagu nyhh untuk dia , hmmm . 
kalau la kawan kawan aku tahu mesti dorang sedeh tgk aku =='
kisah cinta yang dah lama , sejak zaman sekolah menengah lagyy ,
sampai tiga sekolahlah terlibat .
iloveyouiloveyouiloveyouiloveyouiloveyouiloveyouiloveyouiloveyouiloveyouiloveyouiloveyou 

lantaklahh apa orang nak cakap ,'
lantak lantak lantak!
yang penting aku hiduppp , BUNUH DIRI ? jauh sekali la aku nak buat ,
dosa besar tuhh ;) 
apa puh hidup harus diteruskan lah kan sayang ;)
nak sebukkan gamba japp ;) look up !
u ols benci tak tengok gamba nh ? jangan laa. kita sayang la gamba nh :) hehe .miang kan ,weekkk!
haha . seee. kan dah upload. saja mengada ngada aku upload benda nh ;) 
kenangan kot , disember2008.
actually aku rasa kadang kadang okay je dia takda;
kadang kadang tuh rindu rindu setengah mati bhaii ;)
nak buat camna kan  ; kata CINTA!
eyya kau nh sewel tahap gaban laa kot bhaii , aku pun dah mula merepek malam malam nh kan . bhahahaha . better stop becerita . 
okayyy dudes , talk later ! teeeeeeeeeet ! ^^     














0 idea hot stalker ;):

Post a Comment