Subscribe Twitter

Tuesday, August 30, 2011

silence hurts .

heyy buddies :D 
apa kabar ouh semua ?
hihi . btw , lama tak berblogging kan ?
dah masuk kolej --' BOSAN gila .
yang best pun just budak buda rumah and membe class;)
tapi pa gunanyaa pun ouh kalau hati tada tenang :(
mana dia ? hmmm =='
betul laa kalau dah sayang , semua pun sanggup berkorban kan ?
If you really LOVE someone....you will do ANYTHING for them! right y'ols? 
H M M M M =='

today HARI RAYA ! haha . *bukan best pun.
like wise , nothings .
ada grand punn duet raya agak lebat laa :D hihi 
tapi siyess , tahun 2011 : raya paling jerk :(
TAK BEST babe , nak nanges jeaa .
raya paling LETIH , sedayyy !
fuckin gila vavi  , memey TERRIFIED sgt , --'
dah laa amey tkda , sedeh sgt :(
meaningless EID .
masa couple , rasa raya tuh aku yang punya ,
even dia jauh kat kg pahang pun , TERASA BERMAKNA ,
tapi sekarang ? ZERO !
hmm .
YA ALLAH , i miss him so much .
yang sedehnya langsung dia tak reply any text dari aku dah --'
kenapa?
dah dua text aku wish punn .
selalu dia mesty akan text aku balik , but now? zero .
aku pelik ,
sebab ?  dia and FB and relationship .
tatau apa cite dgn EIRA SYAZIRA tuhh hai .
sumpah sangat sedeh --'
aku dah tatau apa apa pasal dia dah ,
aku takud nak amik tahu pasal dia . aku taknak dia rimas dgn aku --'
aku selalu tgk wall dia .
sebab aku rindu dia , rindu sangat ,
kdg kdg mcm nak naik gila .
macam orang mati laki pun ada dah aku nih .
senget kan ? haishh .
dia mcm obses dgn sorang perempuan ,
entah p'puan ke betina mana ntah ,
RISAW aku tgk cara diaa . hmmm .
mati aku . mati aku .mati aku . * JEALOUS la bodoh .
ini semua cinta punya pasal .
aku nak menangis, nak sangat . tapi ,
airmata tuh mcm susah dah nak keluar ,
dulu . tak sedeh pun dah meleleh dah . 
parah kan ? memey arrr :D
aku selalu doakan yang terbaik untuk dia ,
dan aku harap , suatu masa nanti '
dia akan maafkan aku seikhlas hati dia :')
tapi dalam hati nh , tuhan jea yang tahu mcm mana aku risaw pasal dia .
YA ALLAH , lindungilah amirulfauzi :(

You don't know how much tears I shed for you, 
but even if you do know, would you do anything to dry them?
hmm --'
sayang , pliss . i just miss you . <3 

**                                 **                                        **
and aku ade story sikit pasal budak kat kolej .
aku suka tgk muka dia . chinese look kan , so cute babe .
tapi tuh la usha punya usha , ada awek pulakkk . alaaaa
aku serba salah ouhh , aduh mcm mana nih kawan ? ? ?
kami rapat , aku start everything *mmg tatau malu kan aku .
haha . and dia okay , aku pun on jea laa . sakai :D hihi
malumalu gitu laa , * gedik kan aku ? . haha kesah ?
tapi sejak sejak nak balik raya , dia mcm bisy jea --'
agaknya busy kot dgn awek dia , hmmmmmmm
aku pun takpayah nak emo sgt laaa kan ,'tapi
entah laa , aku rindu dia --'  * menyakai!
apa pun . chill jea laa yaaa :") 
just so you know guys ,
I"M ALL ALONE :(
- EYA - 
*

0 idea hot stalker ;):

Post a Comment