Subscribe Twitter

Saturday, July 2, 2011

tiga budak gila :D

hallooooo :D apa kaba semuanyiii ;) dengar ade yg mahu lampas kawasan ? siapa mahu ampas kawasan? mari sini hadap aku lulu ;) hehe -johan a.k.a ah chai .
heeeyy! takda kene mengena dgn jozan okay . saja jea ;) hehe .
sini kaklong mahu cerita , HAHA ,
got three dummy ; EYYA , DA'AM , PIQAH! 
HAHA , macam biasa laa aku dgn abg aku daam kan mmg gilagila.
nh daam duk usha adik aku ; piqah montel . HAHA !
jangan buad muka terkejut! HAHA ,
punya laa ramai duk situ gak melekat ehh! HAHA ,
haaa , ini ada nama baru kita tigaa maa;
aku ; EYYA ----> yomo.garfield.eyamisu.princes sexy.
DAAM ---> darron.eid.
PIQAH ---> piqahmon.barbie doll mata bolat.
haa ini laa si gilo tiga ekor .mcm bengong kan? HAHA
aku dengan abg eid mmg sgt rapat , sibling ever laa abang! HEHE ,
btw m dia sorang jea faham aku dgn amey cmna , 
banyak bagy support ! tak terbalas jasanya . THANKS ABG EID!
okayy dah penadd , malam nh malas nak tulis banyak !
kbaiii :D   
     

0 idea hot stalker ;):

Post a Comment