Subscribe Twitter

Wednesday, November 3, 2010

mereka [:

.mereka teman teman semasa eya 17 . aha . mereka best wooh .oke . first , let me story bout the first picca . containing awad, boboy who is my dear adek kesayangan , amer ; of cose my chenta hati kan n the last one aku ta kenal tapi mlas nak crop picca dy . haha . aha . next pic tu aku lhaa kan . saja je nak menyemak . hehe . n the third one is my dearest adek kesayangan ; nurul afiqah o fer short is eka . dia mnja sgt n rapat an aku . ehe . and the last pic in monorel lols . it were apik . kaka ekin , me n amey lols . haha . memori disember 2008 lols. eee~~ . aha . let me start with aswad yah . he is my exboyfie n he is amey brother , the oldest one . aha .he is cool , romantic n bit flirty . hehe . bukan aku je yg ckp , org laen punn ckp dy flirty oke . haah . tapi dy baek even he love to look fer pretty girls . yg special sgt la pasal dy , dy nie lau ayat mmg manis . he do hve a nice look , gentle one rite ? aha . he is matured n i would like to make him as my brother cause he is also a protective person . he is so much cool . aha , next bout my adek boboy . haa . bboy punn manje juga an aku . if he hd any problem , he will tel me n i will be a gud listener to my dear bro . sayang my adek nyhh . yela . aku punn tada adek lelaki kan  so mmg aku hepi bila ada adek mcm dia . dia pun best ouhh . adek llki yg protective,berani n sgt cool lhaa . im proud to hve him as my little bro [: ,, ahaa . aha , next about amey a.k.a my chenta hati la kan . we both da break ouh . sebb ada sala pham antara aku n dia . but , he never want to listen to my words n till now i never can accept dat i already lose him . aku ta bule terima la babe ! syg gila vavi sama ini budaa lols . haiya . dy nyhh the bestest boyfie aku mehh . tuhh sbb la pai skunk aku takpena jatuh chnta kat laki laen sbb dlm ati aku hnya ada die je weyhh . haiya . aku nyh da mabuk brcnta kan . pastu . aku nyhh asanya dah gila talak kott an dy nyhh meyh . haiiyaa aria woit . haha . gila suda . amey nyhh best gila wohh . caring sgt . manja . mmg confem manja gila an aku nyhh [: . woho . aku cinta dia lhaa . wuuut wuut .. hehe . amey sgt comel . handsome . gentle n very smart boy . weh , aku dah gila sejak aku hilang dy nie tauh . huhhh !! tension jeah . hehe . takpa , aku tunggu dia tauh . sebab i knw dat we belong together . im belong to him n he belong to me  [: . weheee~ next picca kan gamba aku so takyah la citer ape ape sbb aku meyemak je dlm gmba nyhh . haha . oke . now , lets story bout my dear sys , eka ouhh . adek yg sgt manja an aku . aku baru je kenal dia nyhh tahun nie , dy adek mmbe aku , azik a.k.a sutun . ahaa . aku syg dy sbb dy syg aku . ehhe . dy unn tada kaka en , dy aggp aku as kaka kndung dia . uhh . aku syg dia nyhh . mnja uhh ,[: ahaa , dia un salua da prob kan . aku tlong dia semmpu yg boleh tuk buat dy heppi . oke ? hehe . kaka sayang eka [: . aha . next , bout my memories on dis , 2008 . aku , amey . kaka ekin n bro apik . ahaa . aku ase nyhh honeymoon aku an amey kodd . tido kl seminggu . ouh , best gila lhaa  [: i miss that moment so much . masa nyhh chenta aku n amer ngah berputik sekembang kembang nye . hehe . tuhh la aku syg gila lhaa na dia tuhh . wehee ~ its end with hapiness ouh [:

0 idea hot stalker ;):

Post a Comment